  • 11. Data: 2002-01-29 15:54:52
    Temat: Re: ZUS za pracownika - formularz przelewu
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

    "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    news:a36fvh$ecb$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...
    > przelewy (jesli jest pracownik) musza byc TRZY.
    > o tym, na kogo placone sa skladki nie decyduje "przeled",
    > lecz deklaracje.

    Co to znaczy TRZY??? Czy chodzi Ci o 51, 52 i 53? Jeśli tak to mam rozumieć,
    że ma być po jednym przelewie na każde z tych kont - tak? :-)

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-01-29 15:59:22
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> wrote in message
> [...]
    rozumieć,
    > że ma być po jednym przelewie na każde z tych kont - tak? :-)

    No pwenie....

    najlepiej isc do ZUS i wziac "wspanialy produkt firmu P...." platnik.
    On sprawnie wydrukuje tyle przelewow ile trzeba...

    (a ile znajdzie Pan tam tematow do pytan na grupe....)

    Boguslaw

  • 13. Data: 2002-01-29 16:01:25
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    > "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    >
    > Czy więc osoba prowadząca DG może wybrać czy rejestruje się w ZUSie jako
    > płatnik - os. fiz. czy firma? (tak jest dla spółek jeśli chodzi o składki
    za
    > wspólników)

    Osoby fizyczne prowadzace dzialalnosc gospodarcza w formie s.s. moga
    zdecydowac,
    czy chca oplacac JAKO PLATNICY skladki wylacznie za siebie, czy tez by
    platnikiem ich
    skladek byla s.c.

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-01-30 08:10:08
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl>

> [...]
    > zdecydowac,
    > czy chca oplacac JAKO PLATNICY skladki wylacznie za siebie, czy tez by

    Wybacz - ale zupełnie nie odpowiedziałeś na moje pytanie. O S.C. wiem -
    pytałem się jak to jest w przypadku DG.

    K. Kowalski

  • 15. Data: 2002-01-30 12:19:55
    Od: "kakadu" <a...@p...onet.pl>

    Bogusław nie wymieniaj nawet pierwszej litery nazwy firmy, będącej autorem
    tego knota, bubla, niedoróbki, ......., bo każdy z płatników składek
    powinien po trzech latach użytkowania programu mieć zagwarantowaną rentę
    z tytułu utraty zdrowia psychicznego, spowodowanego pracą na tym wytworze
    myśli nieludzkiej.
    A może my jesteśmy masochistami? :-))))))))))))))))))))))
    pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-01-30 12:27:28
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "kakadu" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > z tytułu utraty zdrowia psychicznego, spowodowanego pracą na tym wytworze

    No dobrze... juz nie bede.
    program firmy ..... ma wiele "uciazliwosci", ale przelewow drukuje tyle, ile
    trzeba.

    Boguslaw