  • 1. Data: 2003-10-06 04:23:40
    Temat: ZUS zdrowotny w podwójnej dzialalnosci gospodarczej
    Od: "Maciej Matuszczyk" <m...@N...gazeta.pl>

    Witajcie,
    Mam pytanie. Prowadzę JDG w zakresie internetu (buduje strony www).
    Ponadto, jestem lekarzem i mam swój gabinet prywatny.
    Na pierwszą działalność mam zezwolenie UM, na drugą Izby Lekarskiej.
    Gabinet ma ten sam nr REGON plus po kreseczece jego rozszerzenie.

    Moje pytanie jest takie czy muszę w obu przypadkach płacić ZUS zdrowotny?

    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    Maciek Matuszczyk
    maciomat(malpa)mp.pl

  • 2. Data: 2003-10-06 17:01:36
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | Gabinet ma ten sam nr REGON plus po kreseczece jego rozszerzenie.
    |
    | Moje pytanie jest takie czy muszę w obu przypadkach płacić ZUS zdrowotny?

    Niestety tak.

    Andrzej K.

  • 3. Data: 2003-10-07 04:31:26
    Od: "Maciej Matuszczyk" <m...@N...gazeta.pl>

    Oberfeldkurat <o...@u...gazeta.pl> napisał(a):

    > Niestety tak.

    Szkoda.
    Ale mimo wszystko dzięki za złe wieści :-(((.

    Maciek M.