  • Data: 2006-08-02 16:22:20
    Temat: Re: Zaginiona Faktura...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hikikomori San napisał(a):

    > Dlatego podtrzymuje i polecam - jeśli coś wysyłacie (fakture, umowe,
    > cokolwiek) to kopia do sortownika pt. wyslane. To pomaga. A czasem
    > ratuje z opresji :)

    A rozszerzając, jeżeli komukolwiek dajesz jakikolwiek dokument,
    zwłaszcza podpisany przez siebie - zawsze miej kopię - najlepiej ksero.

    Swojego czasu zastanawiając się nad tym czy by nie zrezygnować z karty
    kredytowej, zdałem sobie sprawę że w zasadzie to ja nie mam zielonego
    pojęcia co było napisane we wniosku który złożyłem 3 lata wcześniej w
    banku. Od tamtej pory zawsze proszę o ksero.

    p. m.