  • 1. Data: 2006-07-31 06:28:49
    Temat: Zaginiona Faktura...
    Od: "nosfe" <nosfe(nospam)@bad-admins.com>

    Witam

    Wystawilem fakture, za ten miesiac, i wirus w komputerze zniszczyl wszystkie
    dane, a ja zawsze drukuje faktury na koniec miesiaca...wszystkie mam procz
    jednej, firma, nie ma szans, zeby od firmy, ktorej wystawilem fakture
    zobaczyc co i jak, f-vat jest z tego miesiaca wiec nie ma problemu, znam
    kwote, znam nabywce, i orientacyjna date wystawienia, czy da sie cos zrobic?
    Jakas notka wyjasniajaca czy cos?

    pzdr

  • 2. Data: 2006-07-31 13:17:52
    Temat: Re: Zaginiona Faktura...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 31 Jul 2006, nosfe wrote:

> [...]
    > dane, a ja zawsze drukuje faktury na koniec miesiaca...wszystkie mam procz
    > jednej, firma, nie ma szans, zeby od firmy, ktorej wystawilem fakture

    Coś mi nie pasuje - i to mocno.
    Albo nie wydrukowałeś f-ry więc nie ma problemu skoro wiesz na ile
    ma być, albo wydrukowałeś i masz ze dwie kopie :] (tak, na czyich
    doświadczeniach nauczyłem się że w razie np. wysyłania f-ry do podpisu
    warto wydrukować 2 kopie :)).
    Możesz wyjaśnić co "oni" mają skoro NIE wydrukowałeś f-ry?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

  • 3. Data: 2006-07-31 13:52:27
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Możesz wyjaśnić co "oni" mają skoro NIE wydrukowałeś f-ry?

    ja zgadne, ja zgadne! wydrukowal oryginal a nie wydrukowal kopii dla
    siebie ;)

    Dlatego ja zawsze drukuje po 2. wlasciwie drukuje kazdy dokument w 2
    egzemplarzach, gyd mam wyslac i nie wazne, czy to list, faktura czy
    cokolwiek innego :)
    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    ________________

  • 4. Data: 2006-07-31 14:56:54
    Od: "nosfe" <nosfe(nospam)@bad-admins.com>

    Użytkownik "Hikikomori San" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
    :
    :
    : Gotfryd Smolik news wrote:
    :
[...]

    No wlasnie nie mam kopii dla siebie, a chce legalnie zaplacic VACIK od tego
    :) oryginal pojdzie w koszta firmy, a ja chce kopie w swoj przychod wrzucic,
    i nie wiem czy jezeli pomyle sie o dzien z data to co bedize przy kontroli?
    Czy jakas to inaczej da sie zalatwic? :)

  • 5. Data: 2006-08-01 18:34:18
    Od: Efreet <e...@p...onet.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

> [...]
    >
    > Dlatego ja zawsze drukuje po 2. wlasciwie drukuje kazdy dokument w 2
    > egzemplarzach, gyd mam wyslac i nie wazne, czy to list, faktura czy

    a moge spytac - po co niszczysz tyle drzew ??
    czy tez idea backupu nie jest Wam znana ?? :)

    Efreet

  • 6. Data: 2006-08-01 18:52:55
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Efreet wrote:

    > a moge spytac - po co niszczysz tyle drzew ??
    > czy tez idea backupu nie jest Wam znana ?? :)

    Jak już kiedyś przeżyjesz utratę danych
    mając kilka backupów,
    to uznasz, że zawsze jeszcze lepiej
    mieć dodatkowo papierowy buckup.

  • 7. Data: 2006-08-01 18:57:09
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Efreet wrote:

    > a moge spytac - po co niszczysz tyle drzew ??
    > czy tez idea backupu nie jest Wam znana ?? :)

    To jest wlasnie backup ;P

    Wersja elektroniczna i kopia papierowa. Zniszczeni abydwu kopi jest duzo
    mniej prawdopodobne niz 2 elektronicznych...

  • 8. Data: 2006-08-01 23:30:18
    Od: Efreet <e...@p...onet.pl>

    cef napisał(a):

    > Jak już kiedyś przeżyjesz utratę danych
    > mając kilka backupów,
    > to uznasz, że zawsze jeszcze lepiej
    > mieć dodatkowo papierowy buckup.

    odpowiem Wam obu:
    znaczy, ze chyba nie rozumiecie idei backupu...
    bo to nie o to chodzi, zeby na tym samym twardym,
    albo wrecz partycji, trzymac pliki w innym katalogu..
    dla mnie jest to *niewyobrazalne* "utracic dane
    majac kilka backupow"....mozesz powiedziec, jak tego
    dokonales ??

    Efreet

  • 9. Data: 2006-08-02 06:50:15
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 02-08-2006 o 01:30:18 Efreet <e...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > dla mnie jest to *niewyobrazalne* "utracic dane
    > majac kilka backupow"....mozesz powiedziec, jak tego

    Przykładowo - po kilku miesiącach/latach płyty CD/DVD potrafią
    "odparować" i nic nie odczytasz.

  • 10. Data: 2006-08-02 07:00:55
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Efreet wrote:

    > dla mnie jest to *niewyobrazalne* "utracic dane
    > majac kilka backupow"....mozesz powiedziec, jak tego
    > dokonales ??

    Masz płytką wyobraźnię.