  • 1. Data: 2006-10-06 09:16:39
    Temat: Zakładam dzialalnosc
    Od: "ELCO" <e...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie.
    To moj pierwszy post na ta grupe..
    Chcialbym zalozyc dzialalnosc transportowa.
    Slyszalem ze obecnie jest sie zwolnionym z
    podatkow, ale nie wiem dokladnie o co chodzi.
    Moze ktos rozwinac temat?
    Pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-10-06 11:09:10
    Temat: Re: Zakładam dzialalnosc
    Od: "Bartek" <b...@t...wytnij.tenbit.pl>

    > Slyszalem ze obecnie jest sie zwolnionym z
    > podatkow, ale nie wiem dokladnie o co chodzi.
    > Moze ktos rozwinac temat?

    Są dwie rzeczy pewne na tym świecie: śmierć i podatki

  • 3. Data: 2006-10-06 19:25:19
    Od: "Arturro" <a...@o...pl>

    Są dwie rzeczy pewne na tym świecie: śmierć i podatki

    Masz racje.

    Arturro
    512375464

  • 4. Data: 2006-10-06 21:57:41
    Temat: Re: Zakładam dzialalnosc [OT]
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Bartek napisał(a):

    > Są dwie rzeczy pewne na tym świecie: śmierć i podatki

    Są trzy rzeczy pewne na tym świecie: śmierć, podatki i utrata danych :P

  • 5. Data: 2006-10-07 07:30:25
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Użytkownik "Garvey" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Są trzy rzeczy pewne na tym świecie: śmierć, podatki i utrata danych :P

    w 100% popieram to ostatnie....
    kiedyś dojdzie do katastrofy nuklearnej, gdzie pole magnetyczne pokasuje
    wszystkie twardziele
    na świecie, i wrócimy do nardzedzi ciosanych z krzemienia...:)

    Dr.Endriu
    nmp1(małpa)interia.pl
    http://nmp1.w.interia.pl

  • 6. Data: 2006-10-07 08:45:03
    Od: "weronika" <k...@w...pl>

    Garvey napisał(a):

    > Są trzy rzeczy pewne na tym świecie: śmierć, podatki i utrata danych :P

    Pewnik? Nie ma pewnika dla podatnika!!! ;)- pozdr. weronika :)