  • Data: 2004-06-25 14:18:15
    Temat: Re: Zakladam firme
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    eBox pisze:

> [...]

    Niezupelnie...
    Bycie niewatowcem ma tez sens przy baaardzo duzym udziale docghodu w
    obrocie. (a wiec praktycznie zadnych kosztach).

    > Ot, do czego prowadzi nadużywanie kursów z podstaw zamiast ludowych
    > mądrości ("czas to pieniądz", "lepszy wróbel w garsci..." itp.).
    > Jestem vatowcem i pomimo tego wolę kupić USŁUGĘ w której nie ma
    > nic poza czystą usługą od nievatowca, bo vatowiec musi dodać do swojej
    > ceny podatek vat, a nievatowiec nie musi.

    No to rzeczywiscie nie wie Pan co stracil nie uczac sie...

    > Usługodawców, którzy mają
    > minimalne koszty opodatkowane lub nie mają ich wcale jest sporo w
    > gronie "projektowanie i wykonywanie serwisów WWW" i nie tylko.
    > Kupię niby za te same pieniądze, bo vat i tak mógłbym potem odliczyć
    > ale... jakoś tak wolę dać mniej gotówki, a w terminie rozliczenia
    > dopłacić ten vat w tej samej kwocie, niż odwrotnie.

    Jescze wygodniej byloby Panu zaplacic cala kwote miesiac pozniej..

    > A jak są jakieś "struktury" i sprzedaję część "zw", to wtedy tylko część
    > naliczonego podatku mi się odliczy...

    Sama sie odliczy - prawda ? Wielkiej pracy z tym nie ma...

    Wiec nie chodzi tu o bycie czy niebycie "watowcem" ale o cene..
    dla VAT-nana cena ktora go interesuje to cena netto
    (chyba, ze ma "paskudna strukture")