  • 1. Data: 2006-02-13 19:38:59
    Temat: Zakładanie działalności
    Od: kapiters <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Jestem w trakcie zmiany dowodu osobistego, i moje pytanie,
    Czy potrzebny jest dowód w chwili rejstracji DG w Urzędzie MiG jeśli nie
    to czy jest potrzebny w GUS, oraz ile czeka się na REGON.
    Chciałbym przyspieszyć trochę otwarcie DG.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-02-13 19:49:16
    Temat: Re: Zakładanie działalności
    Od: "Umiar" <u...@g...com.pl>

    kapiters napisał:
> [...]
    > nie to czy jest potrzebny w GUS, oraz ile czeka się na REGON.
    > Chciałbym przyspieszyć trochę otwarcie DG.

    no na mnie wołali DG. Na wniosku jest chyba miejsce na wpisanie serii i nr-u
    dg.
    Nie wiem czy przejdzie jakis inny dokument stwierdzajacy tozsamosc.
    Co do REGON-u i terminu to roznie bywa, w Krakowie czekalem 10 dni, w
    Lublinie 10 min.
    Kolega w Mielcu załatwił wszystko w jeden dzien. Jaki urząd, taki obyczaj.

    Umiar
    CKMK

  • 3. Data: 2006-02-14 09:11:15
    Od: "retryko" <z...@p...onet.pl>

    > Witam.
    > Jestem w trakcie zmiany dowodu osobistego, i moje pytanie,

    Jestem w identycznej sytuacji (caly czas czekam na nowy dowod), mysle ze na
    wniosku mozesz wpisac ten stary nr i serie. Jedynie co to dowod bedzie ci
    potrzebny do zalozenia konta w banku.