  • 1. Data: 2002-11-06 17:03:26
    Temat: Zakup częsci jako koszty ?
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    Mam zarejestrowaną DG która m.in. zajmuje się sprzedażą urządzeń
    technicznych.
    Aby sprzedać takie urządzenie muszę kupić sobie części z których to
    urządzenie się składa.

    Moje pytanie.
    1. Czy zakup częsci wliczam w koszty.
    2. Czy ktoś (czytaj: urzędy) będą wymagały od firmy dokumentów Produkcji ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-11-06 18:36:24
    Temat: Re: Zakup częsci jako koszty ?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "roo" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 1. Czy zakup częsci wliczam w koszty.
    > 2. Czy ktoś (czytaj: urzędy) będą wymagały od firmy dokumentów Produkcji ?

    -----------------
    A co prowadzisz ? Książkę przychodów i rozchodów czy pełną księgowość
    Jolka

  • 3. Data: 2002-11-06 20:38:01
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    > -----------------
    > A co prowadzisz ? Książkę przychodów i rozchodów czy pełną księgowość
    > Jolka

    Książkę

  • 4. Data: 2002-11-07 07:11:06
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Produkcji
    > ?

    > Książkę
    Wpisujesz w koszty nie pamiętam dokładnie która rubryka ale jest coś takiego
    jak zakup materiałów (napewno nie pozostałe koszty).Może ktoś ma książke i
    podpowie rubrykę ja ją widze kilka razy do roku i dokładnie nie pamiętam.
    Jolka

  • 5. Data: 2002-11-07 09:31:29
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    Serdecznie Wam dziękuję.

    A jeszcze odpowiedź na 2 pytanie: Czy muszę mieć jakiś dokument Produkcji
    tych urządzeń ?. W sumie sprzedaję coś co zam zrobiłem na bazie innych
    części.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2002-11-07 09:45:01
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

  • 7. Data: 2002-11-07 15:06:31
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Thu, 7 Nov 2002 10:31:29 +0100), "roo"
    <o...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Serdecznie Wam dziękuję.
    >A jeszcze odpowiedź na 2 pytanie: Czy muszę mieć jakiś dokument Produkcji
    >tych urządzeń ?. W sumie sprzedaję coś co zam zrobiłem na bazie innych
    >części.

    Prowadzisz magazyn? Jak nie, to olej i już...

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

    ,,Zerwanie plomb grozi utratą gwarancji'' (c) gwarancja
    ,,A juz forma grozby w warunkach gwarancji, to ewenement'' (c) Expert

  • 8. Data: 2002-11-07 16:19:14
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    > Prowadzisz magazyn? Jak nie, to olej i już...

    Jakiś tam magazyn na swoje potrzeby prowadzę

  • 9. Data: 2002-11-08 11:07:40
    Temat: Odp: Zakup częsci jako koszty ?
    Od: "Krys" <g...@p...onnet.pl>

    .........ale w kolumne 10 wpisywac powiniennes tym bardziej jesli koszt
    materialow w zasadniczej czesc wplywa ne cene wyrobu. Z przedmowca
    zgodzilbym sie jesli np mialbys DG - mycie samochodow i kupowalbys szampon i
    gabke.

    krys

  • 10. Data: 2002-11-08 11:37:10
    Od: "roo" <o...@p...onet.pl>

    No dobra - ale jezeli prowadze dla swojej potrzeby magazyn, to musze ten
    towar wprowadzic na magazyn. Natomiast sprzedaje zupelnie inna rzecz -
    składającą się z tych części - czyli muszę zrobić dokument produkcji ?

    I drugie pytanie - a jak mam zaksięgować wydruk etykiet na te rzeczy ?

    Może to banalne pytanie - ale dla mnie ważne.

    Pozdrawiam