  • Data: 2007-03-17 22:03:38
    Temat: Re: Zakup samochodu do DG - wiele trudnych pytań :-)
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [www.goldap.info.pl] napisał(a):
    > polonez truck ?!
    Ok - w miarę sprawny zapewne będzie. A bardziej sprawny i może jeszcze
    taki, którym można zaparkować na parkingu u klienta, a nie dwie ulice
    dalej? ;-)

    Do wszystkich posiadaczy Poloneza Truck: proszę się nie obrażać za
    powyższe, ale jestem zwolennikiem teorii, że w pewnych rodzajach DG
    trzeba niestety mieć samochód, który jest choć w pewnym stopniu
    reprezentacyjny, a IMHO tego wymogu nie spełnia ani Polonez, ani Fiat
    CC, który obecnie użytkuję :-)

    Maciek