  • Data: 2007-03-30 20:30:35
    Temat: Re: Zakup samochodu do DG - wiele trudnych pytań :-)
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:
    > A gdzie tam. Najprościej opisano to w przepisach o VAT - wystawiasz
    > fakturę wewnętrzną i już. księgujesz do obrotu i wszystko gra :>
    > Art. 8.2 ustawy o VAT (i to samo art. 7.2 w przypadku przekazania
    > rzeczy).

    Czy widzisz jakieś przeciwwskazania ażeby z tytułu używania samochodu
    firmowego do celów osobistych (niezwiązanych z DG) pobierać opłatę
    ryczałtową?

    Chodzi generalnie o uniknięcie rozliczania się z każdego użycia do celów
    osobistych.

    Z podobnym rozwiązaniem spotkałem się w jedenej z (dużych) firm.

    Perwną zagadką pozostaje dla mnie sposób wyliczenia takiego ryczałtu.
    Ile on powienien wynosić i dlaczego 100 plz + VAT ;-)

    Piotrek