  • Data: 2002-01-22 19:48:07
    Temat: Re: Zakup samochodu osobowego
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mirage wrote:

    > A jak Pan zamknie działalność gospodarczą ( z samochodem kupionym na
    > firmę) to go Pan ujmie w Inwentaryzacji zamknięcia- co spowoduje
    > podwyższenie Pana dochodu z Firmy. Tak mi się wydaje...
    W inwentaryzacji przy zamknięciu dzialalności nie ujmuje sie środków
    trwałych, a jedynie materiały i towary handlowe.

    Ale jeżeli sprzeda się, juz po zakończeniu działalności, samochód który był
    środkiem trwałym w firmie, to będzie to przychód z działalności
    gospodarczej, opodatkowany na zasadach ogólnych.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl