  • 1. Data: 2005-02-10 20:48:48
    Temat: Zakup z VAT 0%
    Od: "Rafal Kaminski" <yksnimak@usun_to@wp.pl>

    Witam,

    DG jednoosobowa - usługi, KPiR i VAT.
    Zakupiłem jakiś czas temu książki w ksiegarni z VATem 0%. Teraz kiedy chcę
    je sprzedać, to z jaka stawką VAT? 22% czy 0%?

    Pozdrawiam,

    Rafał

  • 2. Data: 2005-02-11 07:26:49
    Temat: Re: Zakup z VAT 0%
    Od: "italy" <i...@w...pl>

    0%

  • 3. Data: 2005-02-11 07:50:51
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    "italy" <i...@w...pl> wrote in message
    > 0%
    >

    > Użytkownik "Rafal Kaminski" <yksnimak@usun_to@wp.pl> napisał w wiadomości

    Będzie to 0% mimo że nie prowadzę działalności handlowej i sprzedaję książki
    bedące wyposażeniem ?

    Rafał

  • 4. Data: 2005-02-11 10:01:42
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    yksnimaK wrote:

    > "italy" <i...@w...pl> wrote in message

    > chcę
    >
    > Będzie to 0% mimo że nie prowadzę działalności handlowej i sprzedaję
    > książki bedące wyposażeniem ?
    >
    > Rafał

    Odpowiedz byla niepelna...
    Jesli ksiazka ta NADAL spelnia warunki stawki 0 to nadal 0

    Boguslaw

  • 5. Data: 2005-02-11 10:30:55
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    "bo" <a...@a...edu.pl> wrote in message

    > Odpowiedz byla niepelna...
    > Jesli ksiazka ta NADAL spelnia warunki stawki 0 to nadal 0

    A co moze wplynac na zmianę warunków? Na przykład zrobienie z książki
    krzesła? :)
    Pytam poważnie.

    Rafa

  • 6. Data: 2005-02-11 10:39:41
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    yksnimaK wrote:

    > "bo" <a...@a...edu.pl> wrote in message

    > A co moze wplynac na zmianę warunków? Na przykład zrobienie z książki
    > krzesła? :)
    > Pytam poważnie.

    Powaznie moze byc to, ze dzis VAT na ksiazki wynosi 7%
    a dawniej wynosil 0..
    Zmienila sie "stawka VAT"

    Boguslaw

  • 7. Data: 2005-02-11 10:50:53
    Od: "yksnimaK" <y...@w...pl>

    "bo" <a...@a...edu.pl> wrote in message

    > Powaznie moze byc to, ze dzis VAT na ksiazki wynosi 7%
    > a dawniej wynosil 0..
    > Zmienila sie "stawka VAT"

    Racja, ale to książki specjalistyczne, tu 0% pozostało - chyba że coś się
    zmieniło od stycznia (sprawdzę). Dzięki.

    Rafał

  • 8. Data: 2005-02-11 11:20:39
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    yksnimaK wrote:

    > "bo" <a...@a...edu.pl> wrote in message

    > Racja, ale to książki specjalistyczne, tu 0% pozostało - chyba że coś się
    > zmieniło od stycznia (sprawdzę). Dzięki.

    BINGO...

    Wlasnie o to chodzi..

    VAT na ksiazke jest taki JKAKI OBOWIAZUJE DZIS..

    Boguslaw