  • Data: 2008-03-27 20:29:32
    Temat: Re: Zaległa składka na zus
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 27 Mar 2008, PiotrB. wrote:

    > to też właśnie w PIT-36L wpisałem 1915,57zł, a nie 1918,20zł.

    A, mea culpa, jakoś źle patrzyłem.

    > jak uzupełnić tę zaległość?
    > - wpłacić do ZUS za luty 2007 na ten sam numer deklaracji

    Nie zabieram głosu, mi się *wydaje* że ktoś przytaczał przepis,
    iż w razie zaległosci ZUS coś-tam może sobie "zaliczyć za bieżące",
    ale nie chce mi się sprawdzać :)

    > - wysyłać jakieś pismo do ZUS?

    Pismo bym *zaniósł* z wzięciem podpisu na kopii kiedy wpłynęło.

    Udowadnianie że nie jest się wielbłądem IMHO nie jest tym,
    co prowadzący DG lubią najbardziej, zaś liczenie na to że ZUS
    umie doliczyć się pieniędzy "kto, skąd, za co i kiedy" może
    być mocno optymistycznym zabiegiem ;)

    pzdr, Gotfryd