  • Data: 2006-06-08 07:09:16
    Temat: Re: Zalozenie dzialalnosci gospodarczej !
    Od: "fart" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e671db$qt7$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > pomocowe
    > zatrudnienia
    >
    > Tere, fere kuku ;)

    U mnie dają .....
    Trzeba w nich napindalać ... ale dają

    > Nie wiem, jak to wyglada w innych czesciach Polski, ale przynajmniej u
    > mnie
    > trzeba czekac okolo 6 - 12 mc na taka pomoc, przy zalozeniu, ze uda sie
    > spelnic mnostwo warunkow

    Z tym na ogół dajemy sobie radę

    > i ze w miedzyczasie urzad pracy nie znajdzie
    > Ci oferty pracy.

    Coś mi się zdaje, że nie rozumiesz intencji dofinansowania :))))))))))

    > Slowem praktycznie mozna zapomniec, chyba, ze ktos ma zawod w
    > ktorym ciezko znalezc jest robote i moze poczekac sobie rok na bezrobociu.
    > Samo zycie....

    Nikt nie twierdzi, że jest lekko, ale jak nie będziesz próbował i
    napindalał, to urzędas się rozpanoszy i g000wno zawsze dostaniesz.
    Ja mam metodę w końcu menda jestem i każdy chce się mnie pozbyć, więc dla
    świętego spokoju dają, żeby się mnie pozbyć.
    Wiem, że jest to najgorsza z możliwych metod .... ale nikt do tej pory
    skuteczniejszej nie znalazł ..... no chyba, że łapówka, ale to u mnie nie
    wchodzi w rachubę.

    pozdrawiam
    fart