  • Data: 2003-09-17 06:33:11
    Temat: Re: Założenie i prowadzenie.... Pomóżcie
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaję mi się, że stowarzyszenie.

    Lub fundacja.

    Założenie stowarzyszenia/fundacji byłoby chyba najlepszym wyjsciem -
    wprawdzie minusem jest obowiązek prowadzenia ksiąg handlowych, ale w
    przypadku nieprowadzenia działalności gospodarczej zwolnieni będziecie z
    podatku dochodowego, VAT'u i comiesięcznego składania deklaracji podatkowych
    (po złożeniu odpowiedniego pisma w US).
    Gdy nie bedziecie prowadzili DG przychodami będą składki członkowskie,
    dotacje i darowizny również od firm - a to w przypadku stow/fundacji nie
    jest aż tak ciężko.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia
    Łukasz Kaliński