  • 1. Data: 2002-01-30 16:32:43
    Temat: Zamiana uslugi na towar
    Od: <p...@y...co.uk>

    [sorry za zdublowanie postu]

    Czy tlumaczenie wykonane w Polsce dla klienta zagranicznego mozna sprzedac jako
    towar?

    W urzedzie celnym powiedzieli mi, ze jezeli nagram tekst na dysk, odpowiednio
    opisze na fakturze i oddam do odprawy celnej, to nie bedzie problemu. Wtedy
    jest eksport i mozna naliczyc VAT 0 proc. zamiast 22.

    Prosze o info

    Pracus

  • 2. Data: 2002-01-30 22:09:58
    Temat: Re: Zamiana uslugi na towar
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    > W urzedzie celnym powiedzieli mi, ze jezeli nagram tekst na dysk, odpowiednio
    > opisze na fakturze i oddam do odprawy celnej, to nie bedzie problemu. Wtedy
    > jest eksport i mozna naliczyc VAT 0 proc. zamiast 22.

    zdaje sie, ze z dokumentacja naukowo-techniczna jest problem,
    trzeba miec zezwolenie, czy cos takiego,
    jezeli tlumaczysz dn-t, to sie dokladnie dowiedz,
    jezeli nie, to chyba mozesz eksportowac bez problemu