  • 11. Data: 2005-05-16 21:01:38
    Temat: Re: Zapłacony podatek w USA - ważne
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Nowak wrote:
    > Użytkownik "witek"...
    > [ciach]
    >
    > A jak to ma się do przedstawionej sytuacji i typowego studenta zarabiającego
    > w wakacje?:-)

    tak, że teraz trzeba zapłacić podatek.

  • 12. Data: 2005-05-17 16:20:26
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    witek wrote:

    > tak, że teraz trzeba zapłacić podatek.

    Jesli sie nie chcialo wczesniej wymeldowac przed wyjazdem? :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 13. Data: 2005-05-17 16:20:27
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@o...pl>

    Użytkownik "SDD" napisał w wiadomości

    > Jesli sie nie chcialo wczesniej wymeldowac przed wyjazdem? :)

    Witam

    Właśnie przyszło mi do głowy pytanie: co z kosztami uzyskania przychodów i
    założeniami programu "work and travel"? Przecież aby móc wyjechać do Stanów,
    trzeba "włożyć" kilka tysięcy złotych z własnej kieszeni, trzeba się
    utrzymać po przybyciu do USA itp. Ponadto program "work and travel" ma na
    celu poznanie kultury i zwiedzanie obcego kraju, a to przecież kosztuje...
    Znam przypadki, kiedy ludzie dopłacali do "interesu"...

    Pozdrawiam
    T.N.

  • 14. Data: 2005-05-18 02:09:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tomasz Nowak wrote:

> [...]
    > celu poznanie kultury i zwiedzanie obcego kraju, a to przecież kosztuje...
    > Znam przypadki, kiedy ludzie dopłacali do "interesu"...

    no wybacz, ale w Polsce czynsz za mieszkanie też nie są kosztem.
    możesz sprawdzić, czy masz prawo policzyć sobie starndarodwe koszty
    uzyskania przychodu, zdaje się, że tak.