  • 1. Data: 2005-05-16 08:42:01
    Temat: ZARZADZANIE - F-RA
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

    bede wykonywal uslugi zwiazane z zarzadzaniem. PKWiU 74.14. Nabywca uslugi
    bedzie strona niemiecka. Moje pytania?

    1 - Czy to ma byc f-ra VAT czy faktura bez slowa VAT (Usluga nie podlega wg.
    mnie opodatkowaniu w Polsce)
    2 - Jaka stawka (jesli f-ra VAT "0" czy "nie podlega", jesli nie podlega to
    raczej nie faktura VAT
    3 - Czy moge odliczac VAT od zakupow i zadac zwrot na rachunek bankowy?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-05-16 12:51:51
    Temat: Re: ZARZADZANIE - F-RA
    Od: "MB>77" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adamski" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bedzie strona niemiecka. Moje pytania?
    >
    > 1 - Czy to ma byc f-ra VAT czy faktura bez slowa VAT (Usluga nie podlega
    faktura bez "VAT"

    > 2 - Jaka stawka (jesli f-ra VAT "0" czy "nie podlega", jesli nie podlega
    > to raczej nie faktura VAT
    zgadza się

    > 3 - Czy moge odliczac VAT od zakupow i zadac zwrot na rachunek bankowy?
    od zakupów dokonanych w Polsce związanych z wykonywaniem tych usług - możesz
    na podstawie art 86 ust 8 ustawy o VAT;
    od faktur wystawianych przez zagranicznych kontrahentów oczywiście - nie
    Pozdrawiam
    M.B.

  • 3. Data: 2005-05-16 14:43:11
    Od: "Adamski" <a...@w...pl>

> [...]
    > możesz na podstawie art 86 ust 8 ustawy o VAT;
    > od faktur wystawianych przez zagranicznych kontrahentów oczywiście - nie

    Dzieki serdeczne, tak samo mi wyszlo, ale troche dziwnie bedzie deklaracja
    VAT-7 wygladac. Bedzie wypelniona tylko 2 strona z VAT do zwrotu. Chyba US
    sie zdziwi.

    Adam