  • Data: 2006-09-02 23:41:20
    Temat: Re: Zasiłek rodzinny - wyliczenie
    Od: Atryda <"giudichar[tnij_wasc_wstydu_oszczedz]"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wektor napisał(a):

    > Zwrot podatku z US (np. ulga budowlana) "wpływa na zwiększenie
    > dochodu", co jest całkiem logiczne i nie powinno dziwić.

    oczywiscie ze zwrot podatku wplywa na zwiekszenie dochodu i to nie dziwi
    tylko czym w takim razie jest ta kwota zwroconego podatku, dochodem?
    jesli to dochod to powinien zostac opodatkowany.. wiec dochodem
    nieopodatkowanym? a czy mozna jesli ma sie jakies ulgi podatkowe
    korzystac z nich wedle uznania? tzn ze chcialbym zaplacic jakis podatek
    mimo ze mam zwrot calości a reszte przeznaczyc na odpis w przyszłym roku
    ? jest jakis przepis na to ?

    pozdrawiam