  • 1. Data: 2003-10-29 09:44:35
    Temat: Zaswiadczenia o braku zaleglosci
    Od: "Martin Tupper" <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Wniosek o wydanie zaswiadczenia o braku zaleglosci w placeniu skladek

    1. w urzędzie skarbowym
    2. w ZUSie

    mozna zlozyc korespondencyjnie i otrzymac zaswiadczenie poczta?

    Pozdrawiam
    Adam Maroszek

  • 2. Data: 2003-10-29 10:17:40
    Temat: Re: Zaswiadczenia o braku zaleglosci
    Od: "TH" <i...@t...com.pl>

    Nie za bardzo możan korespondencyjnie.
    Bo: w U.S. trzeba na piśmie nakleić znaczek opłaty pocztowej za 20 zł i
    odebrać osobiście w wyznaczonym terminie z pieczątką lub upoważnieniem.
    W ZUS też dają termin odbioru, a prośbę o wydanie zaświadczenia pisze się na
    ich druku. (ZUS-u)
    Tak przynajmniej jest w Krakowie
    TH

  • 3. Data: 2003-10-29 17:28:52
    Temat: OT: Zaswiadczenia o braku zaleglosci
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 Oct 2003, Maddy wrote:
    [...]
    >+ Maddy "a tak w ogóle to ja ciągle z grypy nie wyszłam"

    Wyrażamy ubolewanie :(
    We własnym partykularnym interesie (między innymi) zresztą
    i nie ukrywając :)
    Lecz się, kto ma pisać na grupę ! ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (dziś 46 km z papierkami rowerem w celach antygrypowych)

  • 4. Data: 2003-10-29 19:33:16
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik TH napisał:
    > W ZUS też dają termin odbioru, a prośbę o wydanie zaświadczenia pisze się na
    > ich druku. (ZUS-u)

    W Toruniu wniosek pisze sie samemu, więc i korespondencyjnie mozna złożyć.

    Czy gdzieś ZUS pozwala odebrać zaświadczenie osobiście?
    Bo w Toruniu trzeba czekac aż przyjdzie poczta LISTEM ZWYKŁYM.
    Osobiście nie wydają, i już.
    Kolega miał pecha i dwa miesiące czekał bo ze względu na kłopoty
    adresowe (nowy blok nie przy tej ulicy na którą wygląda) poczta miała
    problemy geograqficzne i 3 razy musiał wystepować o zaświadczenie.

    Maddy "a tak w ogóle to ja ciągle z grypy nie wyszłam"

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-10-30 00:44:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 30 Oct 2003, /slawek wrote:
    [...]
    >+ Ty się rowerkiem po mieście poruszasz? Czy w Zabrzu za kierownicami siedzą
    >+ nie dzicy kanibale, jak wszędzie indziej w tym kraju, lecz ludzie?

    Jak wszędzie. Statystycznie ok. 3 razy na rok zdarza mi się
    "zajeżdżający pilnie na zakręcie", znaczy: taki co uważa że
    rower stoi no to on go sobie (tuż przed zakrętem) "objedzie".
    O tym że tenże rower ma na onym zakręcie przeważnie kilka km/h
    *więcej* niż statystyczny samochód jadący bez pisku opon
    nie myśli :( Takoż czasem jakiś podobny "geniusz".
    Ale średnia przemyślność kierowców wcale taka zła nie jest :)
    No i składając:
    - drogi szerokopasmowe, które jeszcze nie są "zapchane w trupa"
    (Korfantego dla przykładu)
    - drogi wąskie, na których albo ("pod górę") nikt 100km/h nie
    jedzie albo ("w dół") rower też jedzie ponad ograniczenie
    40km/h ;>
    - kładki dla pieszych i inne wynalazki po których samochodem
    nie da się skorzystać ze skrótów :)
    ... to da się żyć.

    >+ Niee...niemożliwe...Ty musisz być szczególnie odważnym człowiekiem. ;-)

    Marudzisz :)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2003-10-30 07:19:45
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    > W Toruniu wniosek pisze sie samemu, więc i korespondencyjnie mozna złożyć.
    >
    > Czy gdzieś ZUS pozwala odebrać zaświadczenie osobiście?
    W Łodzi mozna odebrać osobiście i nawet nie trzeba zbyt długo czekać przy
    dobrym układzie mozna za tydzień.
    Wiola

  • 7. Data: 2003-10-30 07:57:35
    Od: "/slawek" <w...@W...pl>