    From: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM.gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zatrudnienie studenta + Karta podatkowa
    Date: Thu, 18 Oct 2007 16:29:05 +0200

    Beata pisze:
    > Proszę wyjaśnić co Pani/Pan rozumie pod pojęciem "teoretycznie", co
    > ewentualnie stosowny urzędnik mógłby mi zarzucić w tej sprawie?

    Jesli bedziesz zlecac pracownikowi stanie za ta lada, to on w dowolnym
    momecnie pojdzie do sadu pracy i sad ustali ze wykonywana praca miala
    charakter takiej wykonywanej na umowe o prace i bedziesz musiala
    zaplacic zalegle skladki pewnie z jakimis odsetkami + pewnie jakies inne
    kary.

    Dopoki wszystko jest po cichu i w przyjacielskiej atmosferze jest ok.
    Problem jest jak cos sie psuje.