  • Data: 2002-01-06 22:22:45
    Temat: Re: Zawiadomienie o prowadzeniu ksiegi
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Orka wrote:

    > Użytkownik Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:5...@l...localdomain...

    > Trochę przesadziłaś z księgami rachunkowymi - nałożenie obowiązku
    > prowadzenia tych ksiąg nie jest możliwe.
    Może, ale odkąd 3 razy pod rząd US przysłał nam (sp. jawna) zawiadomienie o
    niezłozeniu informacji o formie opodatkowania, grożac sankcjami finansowymi
    i koniecznością prowadzenia ksiąg rachunkowych zgodnie z ustawa o
    rachunkowości, widzę że nie ma rzeczy niemożliwych.
    Trzeba było łopatologicznie tłumaczyc, że nie mamy takiego obowiązku, i
    "nie... spółka jawna to nie spółka cywilna"

    Dla niezorientowanych - jeszcze do niedawna sp. jawna miała bezwzględny
    obowiązek prowadzenia pełnej księgowość jako spólka praw handlowego więc
    nie musiała składac żadnych informacji bo nie miała żadnego wyboru.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl