  • Data: 2002-05-15 06:34:21
    Temat: Re: Zawieszanie ZUS
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dante" <d...@h...com> napisał w wiadomości
    news:absunf$3vg$1@news.tpi.pl...
    > Czegos tu nie rozumiem, ja mam pracownika na 1/2 etatu i place mu
    380 zl i
    > zaden urzad sie tego nie czepia (sami mi tak doradzili), czy robie
    cos nie
    > tak?

    Dlaczego ma się czepiać. Wysokość wynagrodzenia wynikająca
    z ułamka etatu jest istotna tylko dla pracownika
    prowadzącego jakąś dodatkową działalność.
    Możesz zatrudnić nawet na 1/760 etatu za 1zł.
    Ale jeśli pracownik chce uniknąć płacenia składek na ub. społ.
    to wymiar etatu nie ma znaczenia. Ma być 760 ( a może już więcej??)
    a czy to 1/2 czy 8/5 etatu nie ma znaczenia.

    CEZ