  • Data: 2013-12-29 08:21:34
    Temat: Re: Zawieszenie DG a faktury kosztowe
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-28 20:15, Liwiusz pisze:

    > Dlaczego zatem chcesz zawiesić działalność, skoro wcześniej zawarte
    > umowy z klientami wciąż wykonujesz? Przecież DG to nie jest "wystawianie
    > faktur", a realne działanie. Tak jakbyś miał malować budynek przez rok,
    > wystawiasz pierwszego dnia fakturę, a potem zawieszasz działalność, mimo
    > że cały czas malujesz - bezsens.
    >
    > Skoro zawiesiłeś działalność, to żadnych umów nie wykonujesz, czyli
    > przyszłe ogłoszenia już się nie pojawiają.

    Co sprawiło Liwiuszu, że nawet z elementarną logiką jesteś w sprzeczności?
    On, jak jeszcze działał, to zawarł umowę z nadawcą reklam na ich
    publikację "przez najbliższy rok". Naturalne jest, że płaci się za
    wyemitowane reklamy (bo piorun może strzelić maszt i nadajnik). On już
    potem nic nie robi, nie działa. Leży i patrzy w sufit.
    ... a gdyby wynajął np. halę na 10 lat? Po czym na rok powiesił kłódkę
    i wyjechał na roczny urlop, ale faktury za czynsz spływają, to co?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.