    From: Poldek <p...@i...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zawieszenie działalności
    Date: Tue, 19 May 2015 11:30:16 +0200

    Badabum wrote:

    > Jeżeli od zawieszenia działalności minęły dwa lata i się nie
    > zgłosiłem, to co się dalej dzieje? Likwidują? Odwieszają?

    Lepiej sam zlikwiduj, bo jak nie masz dokumentu potwierdzającego, że
    zlikwidowałeś to potem przez resztę życia wychodzą różne problemy
    znienacka. Nieraz nawet spore. Ciężko jest po latach udowodnić, że nie
    jesteś wielbłądem, a np. lądujesz w szpitalu i wtedy dowiadujesz się, że
    ZUS nie potwierdza, że masz ubezpieczenie zdrowotne. Jak już Ci się uda
    wyjść, zabierasz się za wyjaśnianie sprawy i okazuje się, że ZUS uważa,
    że nieprzerwanie cały czas prowadzisz tamtą działalność, ale nie
    opłacasz składek...