  • Data: 2005-01-06 23:06:15
    Temat: Re: Zawieszenie składek ZUS
    Od: Ewa<e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    zastanawiam się nad tym, dlaczego ZUS przy rozpoczęciu DG
    dopuszcza możliwość zgłoszenia się do ubezpieczeń z datą
    faktycznego rozpoczęcia DG, a nie z datą jaka widnieje na wpisie do
    ewidencji działalności gospodarczej ?
    Słyszałam, że tak właśnie można postąpić. W tej chwili nie jestem w
    stanie tego sprawdzić, ale jeśli tak jest to ZUS dopuszczałby jednak
    możliwość w pewnym sensie zawieszenia DG . Np. we wpisie do ewid.
    jest określona data rozpoczęcia DG 01-02-2004r, a faktyczne
    rozpoczęcie miało miejsce 15-02-2004 wówczs do ubezpieczeń
    zgłaszamy się z datą 15-02-2004r.
    Czy ktoś z forumowiczów zetknął się z podobnym przypadkiem ?
    pozdrawiam, Ewa

    -> http://usenet.pomocprawna.info