  • Data: 2002-11-29 06:51:10
    Temat: Re: Zbliża sie lepsze
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:

    > Hm... Nie pomyliłeś z opodatkowaniem pornografii ?
    > ...Bo to we Włoszech (i naprawdę :)).
    > PS: na pytanie "czemu nie" nigdy nie widziałem odpowiedzi ;),
    > głosy oburzenia tak :>

    Oj Gotfryd, przeciez to oczywiste - kodeks karny zakazuje
    stręczycielstawa okreslonego jako "czerpanie korzyści z cudzego
    nierządu". Gdyby opodatkowac prostytucje państwo stałoby sie
    stręczycielem w rozumieniu kodeksu karnego.
    Żeby opodatkowac prostytucję trzeba by zmienić kodeks karny i to w
    sposób trochę karkołomny - państwo może a szary alfons nie?

    Tak mi to kiedys tłumaczyło dwoje sedziów. Fakt że po pijaku, ale oni po
    pijaku jasniej myślą. Tak im zostało z czasów aplikacji :-)))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl