  • Data: 2004-06-29 07:30:04
    Temat: Re: Zbyt niska wpłata na ub. zdrowotne do ZUS
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <m...@e...com.pl> napisal(a):

    > Możesz rozwinąć?
    > I przedstawic nam bliżej ten szereg osób.
    >
    > Bo ubezpieczenie zdrowotne to nie tylko inne konto ale i inna ustawa niz
    > ubezpieczenia społeczne.
    > To także inny beneficjent - NFZ nie ZUS.

    Nie, fakt, masz pewnie rację. Pewnie moja świadomość (i tych znajomych,
    których dotknęła wątpliwa przyjemność płacenia przez X mcy na chorobowe
    i figa z makiem kiedy zachorowali ;) wynikała z faktu, że na ogół jeśli
    się spóźnia, to ze wszystkimi składkami na raz.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie