  • Data: 2003-09-16 15:23:09
    Temat: Re: Zdrowotna dla wolnych zawodów /Płatnik/
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 16 Sep 2003, Piotr Sawrycki wrote:
    [...]
    >+ kodzie ubezpieczenia 05-41-0-0 /wolny zawód
    >+ inny niż adwokat/ niezależnie od wpisanej
    >+ podstawy wyrzuca mi zdrowotnego 0 złotych.
    [...]
    >+ 8% skłądki. A tu jakby składki zdrowotnej nie
    >+ można było płacić. Czy są jakieś nowe przepisy
    >+ czy ja coś źle ustawiłęm. Acha, po wprowadzeniu
    >+ kodu dla ldziałąlności gospodarczej a nie wolnego
    >+ zawodu wszystko jest dobrze. Ale lekarz to chyba
    >+ wolny zawód?

    A, tu cię mamy...
    To ja raczej zamącę niż rozwikłam zapodając stare
    pytanie Lateta (ze stycznia, no to przepisy się
    mogły pozmieniać, nie ? ;>):
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&th=e45a0d7b296
    139ed&rnum=2

    ...ale będzie wiadomo że coś jest namieszane w przepisach :[

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)