  • Data: 2003-12-22 13:31:58
    Temat: Re: Zepsuł się monitor i co dalej? :)
    Od: "latet" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > art. 24.3 UoPDoOF, tak.

    ***********
    Art. 24.3 UoPDoOF:

    3. W razie zawiadomienia naczelnika urzędu skarbowego
    o likwidacji działalności gospodarczej, dochód ustala się
    przy zastosowaniu do wartości ustalonej według cen zakupu
    pozostałych na dzień likwidacji towarów handlowych, materiałów
    (surowców) podstawowych i pomocniczych, półwyrobów,
    wyrobów gotowych, braków i odpadków oraz rzeczowych
    składników majątku związanego z wykonywaną działalnością,
    niebędących środkami trwałymi - takiego wskaźnika procentowego,
    jaki wynika z udziału dochodu w przychodach w okresie ostatnich
    trzech miesięcy poprzedzających miesiąc, w którym nastąpiła
    likwidacja działalności, a jeżeli w tym okresie dochód nie wystąpił -
    w roku podatkowym poprzedzającym rok, w którym nastąpiła likwidacja.
    (...)
    **********

    Pomózcie mi to pojąć....

    Piszą tam *niebędących środkami trwałymi *....
    Czy to wlasnie dlatego, przy likwidacji firmy, nie placę żadnego
    "podatku likwidacyjnego" od samochodu (w EST),
    a dopiero place podatek jesli ten samochod kiedyś tam sprzedam?

    Czy gdyby w art. 24.3 UoPDoOF nie było wstawki *niebędących środkami
    trwałymi *,
    to "za samochod" placilbym coś od razu, w momencie likwidacji DG?

    Dzieki,

    latet