    From: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zerwanie umowy
    Date: Sun, 10 Feb 2002 11:07:24 +0100

    Aldona Gowin wrote:

    > Użytkownik "grepc" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > ...bo gdyby to był doradca podatkowy, to jest zrzeszony w samorządzie i
    > tam mógłbyś złożyć skargę. Skoro nie jest, a z postępowania tej osoby
    > wynika, że nie obawia się odpowiedzialności dyscyplinarnej, to wypowiedz
    > na piśmie umowę z podaniem przyczyny, odczekaj okres wypowiedzenia
    > (powinien być w
    > umowie), a potem zawiadom swój urząd skarbowy pismem, że rozwiązałeś
    > umowę
    > z biurem, miej kopię tego pisma i pokaż Pani z biura, powinna wydać ci
> [...]
    Albo liczy na niewiedzę klienta.
    Niestety to nie jest odosobniony przypadek.
    Własnie przejęłam firme po innym biurze rachunkowym, i tamto poprzednie nie
    chce wydać wydruków księgi z zeszłego roku. Podejrzewam że po prostu ich
    nie robiło...
    Na dodatek informacje które przekazywało do klienta były, delikatnie
    mówiąc, enigmatyczne. Klient 20 każdego miesiąca dowiadywał sie czy jest
    czy nie ma zysku i jaki jestewentualnie podatek.
    I tyle. CITa na oczy nie widział, o innych zestawieniach nie wspomne.
    Wydrukowanie zestawienia obrotów i sald za 3 kwartały zeszłego roku trzeba
    było wymusic wstrzymaniem płatności. A wydawałoby sie ze w grudniu będzie
    to kwestia 15 minut (no, jeżeli drukarka jest wolna, to może dłużej) a nie
    3 tygodni straszenia sądem.
    Kwiatki w ewidencji środków trwałych, o które tu niedawno pytałam Orkę też
    sa dziełem tego biura. Włos się jerzy.
    I co z takim zrobić?
    I jaki jest wizerunek biur rachunkowych, jak znajdzie sie pare takich jak
    to? A podobno jest wolny rynek który powinien wyeliminować partaczy...
    Moja rada - nie odpuszczać! Pogrozić sądem, wstrzymać zapłatę.
    Awanturowac się!
    Nie dac się!

    Maddy (zradykalizowana)

    --