    From: "Ryszard Frejno" <f...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zerwanie umowy
    Date: Mon, 11 Feb 2002 10:31:50 +0100

    Chciałbym napomknąć, że jeżeli umowa nie zawiera klauzuli o możliwości
    zatrzymania dokumentów, to ich zatrzymanie stanowi przstępstwo w rozumieniu
    przepisów k.k i podlega karze (o ile pamiętam - do lat 3). Ja miałem taki
    problem bedąc po drugiej stonie - klient nie chciał zapłacić za usługi, więc
    wypowiedziałem umowę z nim z klauzulą, że nie wydam dokumentów dopóki nie
    zapłaci. Jego prawnik przyniósł k.k. i musiałem zweryfikować swoje
    stanowisko. Oczywiście od tamtej pory mam klauzulę w umowach. (Sprawę z
    tamtym klientem załatwiłem w końcu polubownie - do dzisiaj "jesteśmy
    razem".)
    Rysiek Frejno

    Użytkownik Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:s...@l...localdomain...