    From: "Majkaa" <m...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zeznanie podatkowe - umowa zlecenie
    Date: Fri, 17 Mar 2006 13:56:05 +0100

    Użytkownik "frytas" <f...@g...com> napisał w wiadomości
    news:1142599276.316020.75060@v46g2000cwv.googlegroup
    s.com...
    > Dzien dobry,
    > dzis bylem w US aby wydali mi zaswiadczenie o zarobkach z 2004 roku
    > ktore potrzebuje do przedlozenia na uczelni. W 2004 roku mialem jedna
    > umowe zlecenie na kwote 500zl. Z tego co wczesniej sie dowiedzialem, ze
    > nie musze skladac PIT-a bo mieszcze sie w kwocie wolnej od podatku. Czy
    > to jest prawda? Pani we wnioskach powiedziala mi ze musze zlozyc PITa
    > za rok 2004 ale termin skladania wnioskow minal rok temu? Co teraz?
    > Groza mi jakies konsekwecje za zaniedbanie tego? Czy nie mialem racji
> [...]
    Nie składając PIT napewno straciłeś, bo została pobrany podatek i przy
    złożeniu odliczając kwotę wolną od podatku nastąpił by zwrot zapłaconego
    podatku.
    Ale myślę, że nic nie stało się i składając teraz z załączonym pisemkiem,
    dlaczego wcześniej nie został złożony, US zwróci teraz.
    Ja wypełniałam kiedyś PIT-y facetowi za 4 lata i US zwrócił mu nadpłatę.