    From: t <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zgłoszenie VAT
    Date: Fri, 15 Sep 2006 11:21:30 +0200

    Dnia 15-09-2006 o 10:45:40 Anow <s...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy mo?na zrobiae zg?oszenie VAT od np. 18-09-2006 w sytuacji gdy -DG
    > (rycza?t) rozpocz?cie 7-09-06.
    > Ale nie wystapi?a jeszcze sprzeda? opodatkowana.
    > IMHO je?eli by wyst?pi?a to Vat dopiero od 1-10-06 a skoro nie wyst?pi?a
    > mozna z?o?yae VAT R przed dokonaniem pierwszej czynno?ci opodatkowanej-
    > czyli
    > np. 18-09 je?eli przewiduj? sprzeda? 19-09 2006 r.
    > Pozdrawiam

    Zgadza sie. Dodam że przpeisy są tak sformułowane zew przypadku mniej
    standardowej sytuacji
    mamy czeski film + ruskie napisy. Ja mialem sprzedaz opodatkowana przed
    zlozeniem VAT-R
    a na VAT-R wpisalem srodek miesiaca pom czym wsytawilem fakture :)
    Nie doczytasz sie w ustawie jaki mam obecnie realny status, zwazywszy na
    to ze US mnie
    zarejestrowal zaraz potem jako podatnika czynnego.