  • Data: 2011-05-04 16:05:24
    Temat: Re: Zła stawka VAT
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (04.05.2011 15:37), Borys Pogoreło wrote:

    > Znakomita większość ma z czego. Jeśli nie - cóż, frycowe dla autora.

    Ale sprzedawcy nic do tego czy klient ma z czego odliczać czy nie.
    Klient ma swoje święte prawo powiedzieć "żeco?" na sugestię żeby
    dopłacić i koniec pieśni. Nie ma obowiązku spowiadać się z tego czy
    odlicza, czy nie odlicza, czy wrzucił czy nie w koszty, wreszcie czy ma
    z czego odliczyć czy nie.

    p. m.