eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZlikwidowalem DG w Wydziale i US, co z bankami, operatorami komorkowymi, hurtowniami itp.? › Re: Zlikwidowalem DG w Wydziale i US, co z bankami, operatorami komorkowymi, hurtowniami itp.?
  • Data: 2008-05-27 07:05:40
    Temat: Re: Zlikwidowalem DG w Wydziale i US, co z bankami, operatorami komorkowymi, hurtowniami itp.?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 25 May 2008 18:57:37 -0700, pmolski napisał(a):

    > Najbardziej bedzie mi brak mozliwosci kupna zabawek w hurtowni
    > komputerowej. Co sie stanie jezeli bede przyjmowal faktury za komorke/
    > zakupy w hurtowni jako DG?

    Tak naprawdę, to jedyne ryzyko stanowi "dziura prawna" dotycząca faktu
    nieewidencjonowania w kasie fiskalnej sprzedaży dla osoby fizycznej
    "udającej" firmę. Do końca nie wiadomo czy sprzedawca moze być za coś
    takiego ukarany. Jeśli tak, to zapewne przysługuje mu roszczenie o zwrot
    poniesionych kosztów wobec klienta.