  • Data: 2004-08-25 15:14:08
    Temat: Re: Zmiana konta na internetowe ?
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Sa tez notorycznymi zlodziejami czasu ludzkiego!!!
    Wybacz moje przeoczenie.

    > ...sprobuj zalozyc tam rachunek
    NIEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!
    Pól roku temu zwijalem tam lokate walutowa, notabene
    oprocentowana 0,01% (slownie - setka!!) minus pdatek.
    Stalem w 2 kolejkach i kazano mi jeszcze w trzeciej, zeby
    jakis papier z kasy oddac paniusi, która wlasnie kogos
    obslugiwala. Byla na tyle wredna, ze swistek ów przedarlem
    i powiedzialem, ze ja juz kase odebralem. Niech teraz ona
    sie martwi formalnosciami.

    PawelZ