    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiana nr rej. auta w srodkach trwalych
    Date: Thu, 28 Nov 2002 08:16:17 +0100

    Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne napisał:
    > On Wed, 27 Nov 2002, Latet wrote:
    > [...]
    >

    > Tak z ciekawości: chodzi o ŚT pt. "samochód" czy wartość
    > niematerialną i prawną pt. "rejestracja" ??
    > -:) (IMHO, bo problemu z ŚT pt. "numer nadwozia" nie widzę :))

    Racja Gotfrydzie.
    Ja z założenia nie wpisuję w EŚT numerów rejestracyjnych a jedynie
    numery trwałe - nadwozia i silnika.
    W końcu opis w EST musi pozwalac na jednoznaczne zidentyfikowanie środka
    trwałego a fakt że numer rejestracyjny może ulec zmianie przemawia za
    tym że nie jest to cecha pozwalajaca na jednoznaczna identyfikacje ŚT.

    Oczywiście że może sie zmienic numer nadwozia (jakaś straszna kraksa)
    albo i silnika (jak często zdarza wam sie wymieniać silnik w
    samochodzie:-)). Ale nie da sie przewidzieć wszystkich ekstremalnych
    przypadków :-))

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk