  • 1. Data: 2005-03-03 22:47:02
    Temat: Zmiana przepisów ? Pomocy !
    Od: "cario" <c...@i...pl>

    Witam, chciałbym kupić samochód na firme aby odliczać 100 % VAT. W tej
    chwili
    obowiązuje wzór Lissaka , i zorientowałem sie jakie samochody spełniają ten
    wzór. Ale zorientowałem się również , że ma nastąpić zmiana w przepisach , i
    najprawdopodobniej wzór ten przestanie obowiązywać, i najprawdopodobniej
    będzie można odliczać 100% vatu tylko od samochodów dostawczych w dosłownym
    słowa tego znaczeniu . Pytanie - czy kupując ŻUKA mam pewność że będe mógł
    odliczać vat , czy Żuk nie jest samochodem dostawczym w dosłownym słowa tego
    znaczeniu ???

  • 2. Data: 2005-03-04 06:47:09
    Temat: Re: Zmiana przepisów ? Pomocy !
    Od: "Jd." <j...@i...pl>

    Użytkownik "cario" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    dosłownym
    > słowa tego znaczeniu . Pytanie - czy kupując ŻUKA mam pewność że będe mógł

    Jak sie przepis ukaże to będzie można się ostrożnie na ten temat
    wypowiedzieć.

    > czy Żuk nie jest samochodem dostawczym w dosłownym słowa tego
    > znaczeniu ???

    Nie każdy - są np. Żuki busy...
    --
    Jaroslaw Dubowski, Bytom j...@i...pl