  • 1. Data: 2005-03-03 20:07:25
    Temat: prowizje/bankomat i lokaty
    Od: o...@o...com (Ont)

    Hej,

    Czy odsetki z lokaty terminowanej zalozonej "z rachunku" firmowego sa
    dochodem z DG i wrzucamy
    to w KPir (Vatowiec) ? Analogicznie, czy prowizja od wyplaty gotowki z
    bankomatu (w koncu mogla ta gotowka pojsc na cele prywatne) to koszt
    dzialanosci ?

    Pozdr
    Ont

  • 2. Data: 2005-03-04 08:01:47
    Temat: Re: prowizje/bankomat i lokaty
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Ont" <o...@o...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > to w KPir (Vatowiec) ? Analogicznie, czy prowizja od wyplaty gotowki z
    > bankomatu (w koncu mogla ta gotowka pojsc na cele prywatne) to koszt
    -------------------------------------
    Wszystkie opłaty i prowizje związane z prowadzeniem rachunku bankowego
    firmowego sa kosztem lub przychodem z działalności i to czy z bankomatu czy
    kasy jest pobierane nie jest ważne
    Wiola

  • 3. Data: 2005-03-04 08:07:15
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Wiola"
> [...]
    > Wszystkie opłaty i prowizje związane z prowadzeniem rachunku bankowego
    > firmowego sa kosztem lub przychodem z działalności i to czy z bankomatu
    --------------------------
    Dodam jeszcze Pobierane pieniadze maja prawo byc wypłacone na cele prywatne
    jak i firmowe przecież masz prawo brać zysk z firmy .Jesli włożysz na lokate
    prywatna to nie sa przychodem firmy tylko osobistym i zapłacisz podatek
    również .
    Wiola

  • 4. Data: 2005-03-04 08:58:52
    Od: "piter." <petero2@o2_SPAM.pl>

> [...]
    lokate
    > prywatna to nie sa przychodem firmy tylko osobistym i zapłacisz podatek

    a belkowe 19% to co? przeciez z automatu nam sicagaja.
    A czy jest wielkim bledem gdy nie chce mi sie wykazywac w kpir kosztow
    prowizji a takze odsetek z lokat?

    p.

  • 5. Data: 2005-03-04 09:07:03
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "piter."
> [...]
    > >

    > a belkowe 19% to co? przeciez z automatu nam sicagaja.
    > A czy jest wielkim bledem gdy nie chce mi sie wykazywac w kpir kosztow
    ----------------------------
    Napisałam przeciez że zapłaci podatek również tylko nie dodałam że belkowy
    fakt.
    Mozesz nie wliczać w koszty twoja strata ale jesli juz masz jakis przychód
    bankowy o to juz musisz.
    Pozdrawiam Wiola

  • 6. Data: 2005-03-04 11:57:56
    Od: o...@o...com (Ont)

    Wiola <p...@s...com.pl> wrote:

    > Napisa"am przeciez ?e zap"aci podatek równie? tylko nie doda"am ?e belkowy
    > fakt.
    > Mozesz nie wliczaae w koszty twoja strata ale jesli juz masz jakis przychód
    > bankowy o to juz musisz.

    A nie jest tak,ze podatek od odestek w przypadku rachunkow firmowych
    nie jest odliczany "z automatu" przez bank? I dlatego zysk z lokaty
    wykonane z rachunku firmowego trzeba wrzucac w kpir ?

    Pozdr