  • 1. Data: 2005-03-03 20:29:48
    Temat: ryczalt-wykaz srodkow trwalych
    Od: "Przemek R.." <p...@t...gazeta.pl>

    czy w przypadku wpisania samochodu do wykazu srodkow trwalych jestem
    zmuszony prowadzic zestawienie wydatkow oraz
    przebieg pojazu?

    P.

  • 2. Data: 2005-03-04 07:43:09
    Temat: Re: ryczalt-wykaz srodkow trwalych
    Od: "Wiola" <p...@s...com.pl>

    Użytkownik "Przemek R.."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d07s3v$4pg$1@inews.gazeta.pl...
    > czy w przypadku wpisania samochodu do wykazu srodkow trwalych jestem
    > zmuszony prowadzic zestawienie wydatkow oraz
    > przebieg pojazu?
    Samochód wprowadzony do ewidencji środków trwałych to nie prowadzni sie
    zadnej ewidencji przebiegu ani wydatków.W koszty daje sie bezposrednio z
    faktury czy rachunku za paliwo naprawy itp.
    Wiola