  • Data: 2003-01-28 23:03:44
    Temat: Re: Zmiana siedziby powodujaca zmiane US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 28 Jan 2003, Sławomir Firek wrote:
    >+ Dnia 2003-01-28 00:23, Użytkownik Daniel Roziecki napisał:
    [...]
    >+ Bo widzisz, żeby Cię ukarać :( , US musiałby posprawdzać w stosownych
    >+ instytucjach terminy zmian - co wymaga zachodu żeby nie rzec
    >+ inteligencji, a tak sam im przynosisz wszystko.
    >+ Czy to nie jest genialne?

    FYI: UM i inne takie na stosownych pismach (z zależności czego
    dotyczą - niepotrzebne skreślić) podaje mi (choć jakby nie
    podał a posłał to by nie naruszył AFAIK żadnego przepisu):

    "kopie otrzymują:
    - Urząd Skarbowy
    - Urząd Pracy
    - Urząd Statystyczny
    - ZUS
    ...(inne takie)
    - Gotfryd Smolik"

    US nie musi się wysilać, bynajmniej.

    FYI: testowałem w zeszłym tygodniu. W związku z art. 5a oczywiście
    (skreśliłem kawałek z kilku linijek czego to nie robię na DG :)).

    [...]
    >+ > Wez pod uwage, ze skladajac RG-1, nie wymagaja od Ciebie wpisu do
    >+ > ewidencji,

    RG-1 to [G]US ?
    Jeśli tak - to się mylisz. Bez pokazania oryginału nie chcieli
    ze mną rozmawiać (skoro miałem to nie chciało mi się testować
    czy mimo niepokazania jednak by rozmawiali).

    takoż[1] pozdrawiam, Gotfryd
    [1] bo "również" już było :)