  • Data: 2002-12-06 08:55:39
    Temat: Re: Zmiany dot. DG przy tylko 1 kliencie?
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam w zakresie dzialalnosci wpisane jeszcze m.in. "uslugi artystyczne",
    > ktorych na codzien nie swiadcze .
    > Nie wystarczy wiec 1/miesiac sprzedac wlasnej babci akwarelke za 10zl ????

    Z tego co ja rozumiem po przeczytaniu tego:
    http://www.infor.pl/serwis.html?serwis=01&P180=I02.2
    002.109.000001000&krok=A
    to jednak nie wystarczy.

    Wyglda na to, ze na KAZDY rodzaj swojej działalnosci musisz
    miec zapewnione "obejście" przepisów w postaci zatrudnienia kogos,
    lub ulsug dla ludu.

    Jesli sprzedaż komuś akwarelkę, to twoje faktury za działalnosc
    artystyczą i wydatki z tym związane, będą uznane za DG.
    Ale inna część Twojej działalnosci - nie koniecznie.

    Moze sie myle, moze zle zrozumialem. Mam nadzieje nawet, ze sie myle.

    Niech eksperci i eskpertki poprawią.

    Pozdrawiam,

    Latet