  • Data: 2002-12-10 06:17:05
    Temat: Re: Zmiany dot. DG przy tylko 1 kliencie?
    Od: "Janusz" <j...@a...net.pl.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maddy" <m...@e...com.pl> wrote in message news:at1f3n$den$1@news.tpi.pl...
    > Masz takiego klienta który z własnej woli zrezygnuje z odliczenia VAT?

    Powiedzmy, ze tak :-)
    Placi to z wlasnej kieszeni.
    Czyli tu wszystko ok.

    > Do Ciebie może nie, ale na pewno przyczepi się do pracodawcy.
    > A co może zrobić? Może ściagnąć z niego zaległe składki wraz z odsetkami
    > i jeszcze przysolić karę za niezgłoszenie Cię do ubezpieczeń i
    > nieujmowanie w deklaracjach.

    Aha... czyli tu ja tez jestem w miare czysty...

    > A Tobie wypadaja wszystkie koszty uzyskania przychodu - przy umowie o
    > prace masz KUP odgórnie ustalane kowotwo i do tego w wielkości śladowej.
    > A więc jak byk masz zaległośc podatkową.

    A tu juz duzo gorzej...
    No nic... jednak lepiej zeby zadne takie kontrole nie przychodzily...

    A moze zaczne swiadczyc uslugi dla ludnosci? Znaczy rodzince bede reperowal
    komputery na rachunek... hm... Dochodu z tego bedzie malo, wiec i podatku
    tez, ale
    rachunek bedzie...

    Czy ktos moze przyczepic sie do malej wartosci zarobku za prace?
    Np 10 zl. za costam... co miesiac... ?

    Pozdrawiam,
    Janusz