    From: "Mariusz" <M...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zmiany w PIT 5
    Date: Wed, 17 Mar 2004 11:12:07 +0100

    > Logika jest prosta: Taka data jest niepotrzebna. I tak ważna jest data
    > złożenia do urzędu. Jak się nie zmieścisz w terminie, to data wypełnienia
    > tak Ci na nic. Wskaż jakieś zastosowanie dla tej daty. Ja nie znajduję.

    Nawet jeżeli data była niepotrzebna, to czy ta zmiana była potrzebna?
    Można to było zmienić przy okazji jakichś poważniejszych zmian.
    Nie ukrywam że lepiej się czułem pisząc tą datę i podpisując się obok niej.
    Kiedyś się spóżniłem jeden dzień z wysłaniem PITa i gdyby im się chciało
    patrzeć na stępel pewnie miałbym karę, a tak była data wypełnienia i spoko.

    Pozdrawiam
    Mariusz