    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwolnienie z VATu ???
    Date: Thu, 16 Jan 2003 09:29:50 +0100

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > "pdl" <p...@d...com.pl> wrote in message

    > Praktycznie ?
    >
    > Praktycznie (choic nie radze o tym myslec) nalezy zlikwidowac dzialnosc i
    > otworzyc nowa
    > (nowa to nie od nowa ta sama, lecz np s.c z zona, mama, corka,
    > kochanka....).
    >
    > Dlaczego nie radze o tym myslec.
    > Dlategoze oszczednosci beda prawdopodobnie znikome, a kombinacji sporo.

    Czy aby na pewno jest to jedyne wyjście?
    Bogus, a może tak pójśc po rozum do głowy i poczytac ustawę? *Aktualną*
    ustawę?
    W końcu PDL nie pisał jak dlugo jest VATowcem, dlaczego przyjmujesz że
    zalozył działalnośc wczoraj?

    Obecnie podatnik może zrezygnowac z VATu 3 lata po tym jak został
    VATowcem. A więc jeżeli PDL jest na wacie co najmniej 3 lata (licząc w
    miesiącach) to może zrezygnowac z VATu - od lutego, jeżeli zgłosi to do
    końca stycznia.

    Jeżeli działa krócej, musi poczekac. Ale jest to do zrobienia bez
    kombinacji.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk