    From: "leszczyq" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Zwolnienie z ZUS
    Date: Fri, 31 Jan 2003 12:32:53 +0100

    Użytkownik "brutus" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b1dkgf$f1m$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > leszczyq <l...@p...onet.pl> wrote in message

    > świadectwo
    >
    > Teraz nie dostaniesz ulgi :-( Moja zona to przerabiala ostatnio, tez jest
    > na 5 roku i nic
    > z tego

    Czemu - dlatego ze jeszcze studiuje? Przecież to paranoja, skoro chce
    rozpocząć teraz działalność to dlaczego mi to utrudniają?
    Musze czekać na ukończenie studiów, jak do tego czasu mógłbym już jakieś
    podatki odprowadzić do państwa. Co najwyżej powinni wprowadzić wymóg bycia
    na co najmniej 3 roku studiów, żeby mięć pewność ze będzie mi zależało na
    ich ukończeniu i że to nie blef z tymi studiami w celu ominięcia części
    ZUSu.

    A jakieś debile wymyśliły przepis i każą mi się najpierw zarejestrować jako
    bezrobotny (napewno cos przy tym jeszcze zapłacić) i dopiero wtedy mogę
    korzystać z ich przepisu który ponoć "ułatwia dostęp do pracy" - chory kraj!

    leszczyq