  • 1. Data: 2009-05-10 19:55:45
    Temat: Zwrot VAT - jezeli uwzglednie duzo do zwrotu - niezasadnie - to zostanie to skorygowane?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec, chce wystapic o zwrot VAT i chce to dosc szybko zrobic i niejako
    hurtowo.... mam w Excellu wszystkie faktury i czy jak pozaznaczam duzo
    za duzo do odliczenia to poprostu urzednik to skoryguje na podstawie
    dostarczonych faktur? czy beda jakies nieprzyjemnosci?

  • 2. Data: 2009-05-10 20:02:55
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >duzo do odliczenia to poprostu urzednik to skoryguje na podstawie
    >dostarczonych faktur? czy beda jakies nieprzyjemnosci?

    Jak masz jakiekolwiek wątpliwości to wpisz do odliczenia.
    Najwyżej US wezwie Cię do skorygowania jeżeli będzie miał zastrzeżenia.

    P.S.
    Ogranicz ilość tematów i nie pisz treści w temacie, bo robisz okropny
    śmietnik na grupie.
    Jak masz kolejne pytania pytaj pod jednym tematem.

  • 3. Data: 2009-05-10 20:07:36
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    P.S.
    Z tytułu Twojej niepewności co do odliczeń nie grożą Ci żadne sankcje ze
    strony US.
    US nie ma prawa Cię za to ukarać. Może co najwyżej CIę wezwać (uzgadniają z
    Tobą termin spotkania) abyś dokonał korekty. Zasadniczo ogranicza się to z
    Twojej strony tylko do złożenia parafki przy skorygowanych pozycjach.

  • 4. Data: 2009-05-11 02:53:00
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    czyli masz zwyczajnie przesrane :D

  • 5. Data: 2009-05-11 11:52:16
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "turczy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > czyli masz zwyczajnie przesrane :D

    Co masz na myśli ?

  • 6. Data: 2009-05-11 12:00:34

    Jacek "Plumpi" pisze:
    > Użytkownik "turczy" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Co masz na myśli ?

    Prawdopodobnie zrozumiawszy iż postępujesz tak na co dzień zwyczajnie
    się o Ciebie zatroskał...

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania