  • 1. Data: 2009-05-10 12:23:35
    Temat: skladka z chorobowym zanizona za kwiecien
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Witam!
    Podajcie kwoty ub z chorobowym i zdrowotne za kwiecien prosze. (te nizsze)

    P.
    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !

  • 2. Data: 2009-05-10 12:27:01
    Temat: Re: skladka z chorobowym zanizona za kwiecien
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 10-05-2009 o 14:23:35 wspolna-flaszka.pl <p...@g...pl>
    napisał(a):

    > Witam!
    > Podajcie kwoty ub z chorobowym i zdrowotne za kwiecien prosze. (te nizsze)
    >
    > P.

    Troll Zł

    --
    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 3. Data: 2009-05-10 12:35:38
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gu6h0e$gm1$1@inews.gazeta.pl...

    Jak ma byc zanizona, to ja proponuje1,50 zl.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-05-10 12:38:55
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    > Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:gu6h0e$gm1$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Jak ma byc zanizona, to ja proponuje1,50 zl.

    hehe, chodzi naturalnie o te opcje dla nowych prowadzacych

  • 5. Data: 2009-05-10 12:39:12
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 10-05-2009 o 14:23:35 wspolna-flaszka.pl

    > Troll Zł

    :)

  • 6. Data: 2009-05-10 18:52:24

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gu6ht6$khh$1@inews.gazeta.pl...
    > hehe, chodzi naturalnie o te opcje dla nowych prowadzacych

    http://www.pit.pl/odliczenia_skladek_zus_dla_nowych_
    firm_686.php