  • 1. Data: 2006-04-03 09:15:42
    Temat: Zwrot VAT za materiały budowlane - wątpliwości.
    Od: "YOU_rek" <j...@p...com.pl>

    Pytam na grupie bo nie wiem jak postapić, a w US powiedzieli że mam sobie
    sam radzić:

    Czy mogę ująć w zestawieniu materiałów do zwrotu VAT
    cement, żwir i kostkę brukową które wykorzystałem na wykonanie ścieżek w
    ogrodzie w 2005 r.
    Mam niezakończoną budowę domu.
    Materiały są wymienione w załączniku do rozporządzenia odn. zwrotu VAT-u,
    ale mam wątpliwość czy są to matriały związane z inwestycją w rozumieniu
    przepisów ustawy z 29.08.2005
    czyli czy są to wydatki poniesione w związku z "budową i remontem budynku
    mieszkalnego lub jego części".

    Co radzicie.

    Pozdr.
    YOU_rek

  • 2. Data: 2006-04-03 15:29:25
    Temat: Re: Zwrot VAT za materiały budowlane - wątpliwości.
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "YOU_rek" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przepisów ustawy z 29.08.2005
    > czyli czy są to wydatki poniesione w związku z "budową i remontem budynku

    Scieżki w ogrodzie nie są budowa domu, ani jego remontem, nie mozna więc
    ujmowac wydatków zwiazanych z nimi we wnioskach o zwrot vat, chyba ze
    powiesz iż te materiały zostały wykorzystane w innym celu...